Fint

Sitter och lyssnar på låten Hallelujah tänker på hur jävla bra Amanda sjöng den igår tårarna rann ner för kinderna.


Sitter och tänker på livet och hur människor beter sig och hur jävla mycket jag stör mig på ...... Usch


Livet är inte alltid på topp men ändå känner jag nu varför gå runt och va ledsen hela tiden? Man har det inte så dåligt egentligen man har underbar kompisar man har ett hem. Och personer som älskar en?

Egentligen så kan jag känna att det känns lite larvigt att gå runt och deppa eller jag vet inte? Tänkte bara en tanke som jag inte har lust att dela med mig av just nu! Usch aja...

                                                                                                                             image74



Men imorgon klockan 19:00 i Vallentuna kyrka så är det Advents konsert och jag är med så ni som vill får komma.




Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Jag var där å kolla ;)
kom 30 min innan, men fick man nå bra plats ?
ickeeee, man hamna längst bak.. haha :P

2007-12-02 @ 21:01:52
URL: http://j3nsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0