Hej på dig!

Nu var det riktigt länge sen jag skrev igen. Nu har jag fått jul lov och det är riktigt skönt måste jag säga. Jag behövde verkligen lov var så trött på lärarna och på skolan så det behövdes verkligen. Men man har lov så kort tid. Bara två veckor, varför har man inte längre? Föra jul lovet hade jag jul lov i 4 veckor jag åkte till thailand i 2 veckor precis innan skolan börja. Det var riktigt skönt. Och nu längtar jag verkligen ner! Var på bio här om dagen och kollade på förtrollad och när det var reklam som kom vårt hotell upp när det var reklam för Sunwings Resort. 

                                            image79


Julen har varit riktigt bra. Jag har inte haft någon jul känsla precis men det blev en lyckad jul i år med. Jag fick en ny mobil Nokia 5310 Xpressmusic den blev jag glad för. Och så fick jag mycket annat fint.

                                                                                                                  image78


Imorgon är det nyår och jag vet inte vad jag ska göra. Skulle ha vart med Jenny kanske men nu skulle hon vara med Therese så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Men vi ska vara hos några kompisar nere i Vallentuna så kanske går till någon kompis eller så är jag med Christoffer. Aja... Det blir nog bra ändå.



image86


Men nu ska jag städa lite mer. Gott nytt år på er om jag inte skriver imorgon. Och jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva igen!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0