Mår dåligt

Är i skolan och har lektion. Mår inte så jätte bra känner mig helt grötig i huvudet och är förkyld har hostat hela natten. I går hade vi adventskonsert hostade mig igenom hela konserten känns det som.



Har fått en jätte stor och jobbig uppgift och ingen orkar jobba. Usch jag vill hem! Ska va hemma imorgon tror jag men egentligen borde jag inte vara det ska lämna in idrotts uppgift på fronter och den stängs imorgon men jag har inget internätt hemma på min bärbara skol dator så då vet jag inte vad jag ska göra.



image75image76image77

Nej nu ska jag försöka vara lite aktiv. 

                                                                Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Alexandra

krya på dig

2007-12-05 @ 11:10:16
Postat av: Louise

Tack

2007-12-05 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0