Blev en bra dag!

Fredag i gen riktigt skönt! Morgonen började inte så jätte bra precis. Mådde skit illa trodde att jag skulle bli sjuk med tanke på att jag mådde illa igår också men det var bara magkatarren som spökade lite mer än vanligt och det har den inte gjort på länge. Eller visst jag mår illa varje dag men inte så illa. Men mådde bra när jag kom till skolan som tur var! Men dagen blev bra! Idag skulle vi göra blomsterbuketter och så skulle vi rösta fram dom tre bästa och min kom på tredje plats det var kul!


image56image57image58

Nej men nu börjar idol så ska gå och titta på det. Skriver mera sen!

                                                                                            Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis ;)
Buketten var mega fin !! :D borde kommit etta ;)
puss

2007-11-10 @ 13:06:18
URL: http://j3nsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0