Dum i huvet?

Idag är det lördag riktigt skönt som vanligt! I går i skolan så gjorde vi massvis med jul dekorationer inför öppet hus i skolan och så öppnar vi våran blomsterbutik också. Nu har vi massvis med fina saker som vi kan sälja.


Idag så har mamma, pappa vart och kollat när Marcus spelade bandy, men jag var hemma vill inte kolla när han spelar bandy det är riktigt tråkigt! Dom kollade nästan aldrig när jag hade bandy match så varför ska jag kolla på honom? Jag var ensam hemma riktigt skönt få lyssna på musik utan att mamma ska få damp. Men när dom kom hem så sänkte mamma jag höjde lite och sen fick jag stänga av den så jag släkte lampan i köket för jag kanske inte vill ha den tänd men då blev man ju kallad för att vara dum i huvet och massa skit bara.

Snart ska jag åka till min kompis Erica som har kommit upp hit till Stockholm med sin kille och ska hälsar på hennes på hennes pappa. Så då ska jag och familjen dit och äta middag. Erica och jag har känt varandra sen när vi var ny födda men när vi skulle börja sexan så flyttade hon ner till Skåne med sin mamma.


Men nu ska jag fixa mig lite.
                                               Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0