En rolig kväll!

Igår var jag inne i stan det var riktigt roligt! Vi gick runt och kollade i affärer åt på Mc Donalds och sen åkte vi till hem och gick till ICA jag och Marie köpte en Ben&Jerry´s glass meddans Jenny köpte en vanlig Daimstrut. Men jag och Marie hade nog ännu roligare när vi kom hem till Jenny. Jenny var inte så social eller det var hon väl mot dom som hon satt och pratade med på msn men inte mot oss. Och det finns inte så mycket och göra hos Jenny så jag och Marie fick underhålla hos själva och det gick riktigt bra måste jag säga. Det var en rolig kväll!

image51Köpte en present till min lillebror!

image52image54


Idag då är det Fredag och snart börjar skolan igen. Anna har varit här men hon skulle åka och kolla ögonen så hon kommer tillbaka sen när hon är klar hoppas jag.


Men skriver mer i kväll kanske.
                                                     Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0