Ett tag sen jag skrev....

Nu var det rätt så länge sen man skrev. Sist jag skrev var jag jätte sur på mamma. Jag skrev att det skulle bli kul och träffa Erica. Var det kul då? Visst det är alltid kul och träffa henne men jag vet inte riktigt om det var så jätte kul. Förlåt om du läser det här! Men allvarligt vi sa inte ett ord till varandra. Du verkade mest vilja vara själv med Jesper. Men du kommer den 23 till mig ensam med din pappa så det ser jag fram emot. 


 Nu har jag engelska men Elsa är sjuk så det blir ju inte så mycket gjort precis. Idag är det öppet hus i skolan. Alexandra, Elin, Theresé och Helene ska stå. Elin och Theresé och Alexandra är kompisar eller Alexandra är ju min kompis men okej dom är också kompisar men Helene hur har dom tänkt där hon pratar knappast med hos och verkar inte ens tycka om hos med hennes blickar hon kan ge till somliga i klassen när dom pratar.   Men jag ska åka till skolan än då tror jag. Vår blomsteraffär öppnas idag så du vill man ju hit och kolla.


Igår så var jag och tränade med Annika det var jätte kul! Jo, imorgon ska jag klippa mig äntligen! Ska klippa mig kort tror jag eller till axel höjd. Imorgon har jag kör också. Hinner sjunga ett litet tag hoppas jag. Ska ha advent konsert den 2 december så det gäller att lära sig låtarna nu.




                                                                       image63
  
Men nu ska jag plugga lite.

                                                  Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0