Har tänkt.....

Har börjat i skolan igen efter en veckas lov. Men idag har det ändå vart en skön dag vi har varit på Nordiska museet. Och sen var vi ute och vandrande runt hela Djurgården och sen drog jag och shoppade lite. Åkte sedan till mamma så åkte vi hem tillsammans.


Jag har tänk väldigt mycket på lovet på en person. Det är en person som inte verkar tycka om mig och jag tycker inte om hon/han heller. Jag tänker inte säga vem det är, men det är en inom släkten eller egentligen så hör den personen inte in i släkten men den är ihop med en från vår släkt men hur som helst så gillar inte hon/han mig. Jag vet inte varför men hon/han säger ju de ju inte men hon/han visar så tydligt på sitt kroppsspråk och hon/han säger inte så snälla saker heller. Men då kom jag och tänka på att jag är också rätt så duktig på att göra det tror jag men nu ska jag sluta upp med det!


Nej men nu ska jag dra.... Ha det bäst!

                                                                     Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vet att du menar han alså

2007-11-09 @ 09:59:08
Postat av: Louise

Du har fel Emelie erkänner nu att det är en tjej!

2007-11-10 @ 13:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0