Hur vet man om det är ett snabb tåg?

Hej, hej! Idag är det tisdag då. Skrev tidigare idag att jag inte vill ha spanska men det gick faktiskt bra jag måste rekena att jag jobbade på riktigt bra idag! En liten pinsam sak var att spanska läraren råkade läsa vad jag hade skrivit men hon sa inget. Imorgon är jag ledig, riktigt skönt måste jag säga! Men jag har samtal så jag måste ändå åka till skolan. Men man slipper ju engelska och matte.


Det har snöat massvis idag det ser riktigt mysigt ut ute när man sitter inne i värmen men när man är ute så är det genast mindre mysigt. Idag hade vi gympa och den slutade klockan 11 så vi gick till tåget och skulle åka till skola. När vi hoppar på tåget säger Alex det är säkert ett snabb tåg men det stod inget på det så vi hopade på. Och det var så klart ett snabb tåg så jag och Malin fick hoppa av på nästa station meddans Alex och Sofia satt kvar för dom läser inget språk så dom åkte hem. Men det kom ett till tåg så vi hoppade på det för att åka tillbaka och hoppades på att det skulle stanna vid skolan. Självklart så gjorde det inte det så vi fick gå från Åkersberga Centrum till skolan. Okej det är inte så långt det kan vara 1-2 km men när vi kom till skolan var klockan 12 och vi hade då en halv timme på oss at byta om och äta mat stressat måste jag säga! Men nu vet vi det till nästa gång.



Men nu ska jag gå och äta lite mat.

                                                      Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0