Lämna mig här hemma bara.

Vad tänker mormor med? Hon ska åka till Thailand imorgon (lördag) och ska lämna mig här hemma! Oretvist är vad det är. Jag vill åka med! Fredrik ska också dit min morbror hon var väldigt lycklig. Förstår det hur många vill inte åka dit? Aja... Trevlig resa får man väl säga då. 
                                                                                                   
                                                                                       image66

Idag har det varit en bra fast seg dag . Det började med att jag gick upp klockan 7 och då hade jag 45 min till bussen kom. Gick ner till bussen och stod där och väntade men ingen buss kom så fick lite panik och försökte ringa till Alex men hon svarade inte så jag ringde till mamma och hon kollade upp på jobbet när tåget kom till mig. Sen la jag på och försökte ringa till Alex igen och hon svarade och då var jag lite smått sur och hon satt och åt frukost och tyckte det var lite konstigt och hon frågade vad jag gjorde och jag sa att den jävla bussen kommer inte och då sa Alex det är inte så konstigt bussen går inte förs om en timme så jag hade kollat fel på klockan men det ordnade sig sen. Vi var inne i stan med skolan och kolla in olika blomsteraffärer och det. Var och kollade på NK:s julskyltning också det var så fint!

image67image68


Men jag måste gå nu med skriver kanske mer sen.

                                                                                           Pussar och kramar / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0