Söndag morgon.

Söndag morgon. Ska vara i kyrkan nu för att sjunga men mår inte riktigt bra för det så fick vara hemma idag. Hoppas det går bra för er andra lycka till!


Inatt har jag drömt riktigt skumma drömmar vaknade mådde riktigt illa kunde inte somna om på ett tag. Men nu sitter jag här och har städat rummet lite.
                                                                                                                                                  image61
I fredags var det idol och Christoffer åkte ut. Nej, hur kan han åka ut när Matthias och Andreas är sämre.
 På talan om Idol så måste jag och Alexandra kolla om det finns idol biljetter kvar! Jag hoppas att Daniel eller Marie vinner idol!        


Vad händer idag då? Ska bara vara hemma och ta det lugnt och sen ska jag åka till farmor och farfar ikväll det är ju fars dag i dag så då ska pappa gratta farfar. Orkar inte följa med och grattar morfar. Var hos morfar igår grattade Ingela som har fyllt 50 och min morbror Daniel som fyllt 20. Dom var i Egypten när dom fyllde år dom åkte på Nilen en vecka och bodde på hotell den andra veckan. Dom var åtta stycken som var med och alla blev magsjuka den veckan dom åkte på Nilen. Och slutsatsen för det blir då åk aldrig på Nilen. Men om dom får bestämma så skulle dom kunna åka där en gång till och strunta i och bo på hotell det kan jag inte fatta!


image60


 

Det är snö ute nu igen föresten. Och om jag inte minns fel så var det snö ute föra helgen också.



Men ska kolla lite på tv och ta det lugnt nu.

                                                                       Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0