God natt, sov gott och dröm söt!

Hej!

Idag är det onsdag .
I morse vaknade jag klockan 08:05 utav att jag drömde en väldigt konstig dröm men hur som helst så fick jag väldig dåligt samvete när jag vaknade upp för att jag hade gjort något dumt i drömmen!


Sen åktejag in till Täby med Mikaela där vi åt lunch och sen gick vi runt och kollade lite i affärer. Sen drog vi hem till Mikaela och kollade på film. Så det var en trevlig dag!          Sen så har jag faktiskt varit på bio också med mamma, pappa, min lillebror, mina två kusiner och min farbror och hans tjej. Vi var och såg på ett öga rött. den var rätt så bra men det var bara vi som kollade på den så det var lite tomt inne på biografen!   


Men nu ska jag gå och kolla på film. Men skriver mer imorgon.

image50

             God natt, sov gott och dröm söt! Pussar och kramar/ Louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0