Grå dag

Grå dag!

Idag har jag inte gjort någonting alls. Vaknade av utav att min lillebror spelade bandy inomhus. Åt frukost, städade, ringde Alexandra hon skulle hyra film med pojkvännen. Ringde till Jenny frågade om hon skulle med och simma hon sa då såklart nej, fråga då om vi skulle gå på bio, eller hitta på något annat nej svarade hon då också hon orkade inte ( som vanligt!), ringde till Marie mobilen var avstängd (som vanligt får man aldrig tag på henne!). Kolla på tv, hoppade in i duschen och sen ringde jag upp Erica det var det ända som var roligt idag. Eller det var kul och prata med Alexandra också.



Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet att du egentligen älskar mig :P

2007-10-14 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0