Hej!

Hej!


Idag har jag mamma, pappa och Marcus varit i Täby centrum. Marcus fick ett par byxor och en tröja och sen gick vi åt. När vi sedan åkte ner till Vallentuna så kom vi såklart in på det här att få grejer och mamma sa du Louise har fått dubbelt så mycket kläder än Marcus och då sa jag men det är väl inte så konstigt jag är ju fyra år äldre än vad Marcus är och sen satt pappa och Marcus och jag och gapskrattade. Men mamma tyckte inte alls att det var roligt och sa men jag menar nu i sommar men det kan jag säga att det inte stämmer!

Idag hemma hos farmor så var min kusin Olivia där och hon har blivit så gullig! Och sen var jag och spelade bowling med Anna, Mimmi, Henrik, Marcus och Max. Så det var kul

Men nu ska jag dra.



Pussar och Kramar/ Louise                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0