Jag hade inga hål!

Nu har jag varit hos tandläkaren och jag hade inga hål. Så jag belönade mig själv genom att köpa en tandborste och en tidning.
image25

Imorgon får föräldrarna komma till skolan och binda höstkransar med hos så då kommer mamma och pappa och min lillebror tror jag. Min lillebror Marcus har börjat chatta med Alexandras lillasyster Evelina som är lika gammal som honom. Så idag har dom ringt till varandra och mobilen piper hela tiden men nu så är den äntligen tyst.


På lördag ska jag på bio med min mamma, min lillebror, min morbror och hans tjej. Jag har inte träffat honom på jätte länge. Så det ska bli trevligt. Vi ska kolla på den nya filmen Råttatouille. Vi får se om den är bra.




image24               



Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: annapanna

Hejsan!
kolla in min blogg:
annannaas.blogg.se

2007-10-21 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0