Längtar

Onsdag 2 dagar kvar tills det är lov JIPPI!   Fy skäms på Jenny. Hon var så jävla taskig igår men de tycker inte hon tror jag. Så det jag har lärt mig av henne är ställ inte upp för Jenny för hon gör inget för dig!



Isa som är florist lärare här i skolan och hon har varit utomlands men nu har hon kommit hem och hon är så brun. Så nu längtar jag ännu mer till Thailand! Mitt underbara Thailand. 

image34



Jag måste bara säga att jag tycker synd om Alexandra som går och har ont i magen hela tiden. Lider med dig! 

image36

Idag då ska man träna vet inte. Jag och Manne tummade på att han skulle hänga med mig på Affro Power Dance och det vill jag men om han hänger med mig på det så måste jag gå på boxning med honom och det frestar ju inte så särskilt mycket måste jag säga. Men får se om jag ska träna idag kanske kan gå på något annat pass affro power dansen börjar så tidigt. Men jag får se vad som händer.     Snart ska jag ha matte och jag vill inte ha matte. Tänk er och sitta och ha matte i två och en halv timme inte kul kan jag säga.




Aja... men nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva.  Så jag skriver mer i kväll kanske får se.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

naw va gulligt av dig =) du kan få lite av min mage så får du känna hur de känns =(

2007-10-24 @ 12:21:54
Postat av: marie

jenny är lack på dig nu :S

2007-10-24 @ 12:30:58
Postat av: Jenny

haha, marie då :O
haha, jag var de ;) men är inte de längre :D man lixom lugnar ner sig :)

2007-10-24 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0