Nu är det höst


image13


Idag så har det varit en grå dag. Det syns att hösten börjar komma. Igår så var jag på landet och jag hade inget att göra så jag tog farmors cykel och cyklade 5 km det var rätt mysigt solen sken och det var massa med röda, gula och orange löv på marken. Men idag har det ju inte skinit någon sol det har bara regnat och det är ju mindre mysigt. Idag så började vi med ett nytt projekt i skolan som 3:orna (svanen) och 1:orna (fina) ska göra. Vi ska smycka vår skola. Ni som inte vet så går jag i en florist linje så nu ska vi dekorera skolan så det känns trevligt. Idag fick vi i min grupp Malin, Caroline, Elin, Therese och jag hjälpa dom i 3:ean och dra bott alla björklöv från björkarna som Camilla och Sara hade vart och köpt på morgonen det var mindre kul kan jag säga meddans vi gjorde det fick dom andra ställa ut våra blomsterdäckorationer.




Idag ska jag och mamma gå och träna body pump på gym och sim det är jobbigt att åka och träna men det är kul när man väl kommer dit och man känner sig så fräsch efteråt. Så jag ska försöka få med mig Alexandra också!

Sitter och lyssnar på en jätte fin låt som Jenny har på sin press där hon har skrivit om mig!
 Väldigt fint skrivit Jenny <3

                                                                                                                image14



Men nu ska jag göra annat.

                                                                           Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, jag vet :D
Älskar Dig Louise, fast att du är jobbig ;)

2007-10-01 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0