skansen

Idag har vi varit på skansen med skolan. Jag, Alexandr, Caroline och Malin var inne på akvariet och kollade på djuren där. Sen så gick vi till någon trädgård och kollade på blommorna som var rätt så rutna. Efter det så fick man åka hem jag och Caroline gick ett tag i Täby sen gick jag och kollade när Mikaela dansade så jag och Annika satt och pratade lite skit meddans vi kollade på Mikaela.

                                                                                                                       image15


Nu ska jag gå och fika och sen så ska jag ringa till Alexandra.


                                                                                                                       Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0