Skriver lite

Måndag i dag.

Helgen har varit trevlig. På lördagen var jag i Täby och shoppade jeans, tröja och skärp. Sen på kvällen var det tjej middag hemma hos Therese. Det var trevligt. När klockan var ett gick jag och Marie hem till Jenny och sov där. (självklart var Jenny också med på tjej middan). Igår tog jag det bara lugnt skulle ha åkt och simmat med Jenny, Marie och Emelie men eftersom gym och sim har så sjuka regler ibland så blev det inte så. För om man inte är medlem på gym och sim fick man inte komma in efter kvart över fyra. Så då blev jag sur och så var jag hemma istället.


Idag så var vi inne på en sida som heter searchpet man gör en gubbe och så kan man spara den och så, det kanske inte är så kul men det är jätte roligt att göra en i allfall.
image16Min söta fladermus som jag gjorde!

           
Men nu ska jag äta.

                                                       Pussar och kramar /Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0