Spruta

Igår var jag och tog spruta. Stackars mig jag som har sprut skräck men det gick bra och det gjorde inte ont heller. Jag tog mot hepatit A. Jag var i Thailand i vintras och då tog jag än och nu var man tvungen att ta den igen. Min lillebror blev mutad av pappa han ska få en bandy klubba bara för att han tog sprutan. Sist vi tog den blev det ett himla liv när det var hans tur och ta den.    


                                                                                             image17

Idag så händer det inte så mycket. Ska gå och träna Afro Power Dance, men Emelie, mamma och Camilla och så hoppas jag verkligen att Alexandra ska med också!   


Men nu kommer jag inte på något mer och skriva eller jo, jag hoppas att vi inte har matte idag haha... det var allt från mig.


                                              Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0