Tänder ljus

Nu är klockan 9:36 och det är fredag kväll. Har precis kollat på idol. Favoriten är Daniel tror jag.


Idag så har jag varit i skolan vi har haft floristteknik hela dan och jobbat med vårat projekt. Det är kul men man börjar bli rätt så trött på det nu. Efter skolan drog jag in till stan till mammas jobb och var där i 10 min sedan så gick vi till Kungsträdgården där det var protest mot gatuvåldet. Jag tycker det som har hänt är riktigt hemskt.
Jag kan inte fatta hur man kan vara så otroligt dum och gå slå ner en person! Jag tycker att Anton gjorde en otrolig bra insats det visar verkligen att han tyckte om sin kompis. Det var en bra protest men man hörde inte riktigt vad dom sa, det var lite synd tyckte jag. Det var olika personer som stod och pratade, sedan blev det en tyst minut och sen sjöng Shirley Clamp. Efter det gick jag och mamma och kollade lite i Sture gallerian. Och sen åkte vi hem.


Skönt med helg igen!

Imorgon ska vi åka och gratta min kusin som har fyllt ett år. Och sen kanske jag ska gå till Nova där man hedrar Filip. Imorgon är det ett år sen Filip dog i en moped olycka. Tänk vad ett år går snabbt det kändes inte alls som att det var länge sen det hände.

image18 Tänder att ljus för Riccardo.
image19Tänder ett ljus för Filip.
image20Tänder ett ljus för alla.


Men nu ska jag dra skriver mer imorgon.

                                                                                      Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0