Thailand

Hej!

Idag är det måndag igen. Och nästa vecka är det lov, det ska bli riktigt skönt. Även fast det är rätt så roligt i skolan så längtar ja som bara den till lovet. Tänk vad skönt att få sova. På morgonen går jag upp vid sex tänk om man kunde få gå upp vid halv sju, sju skulle vara riktigt skönt!


Jennys och Maries kompis Sandra är i Thailand ni kan ju gissa om jag är avundsjuk? Ni som känner mig vet att jag är helt galen i Thailand. Jag var där i vintras och jag har blivit helt besatt av Thailand haha. Varje dag så är ja inne på ving.se och kollar resor och gör jag inte det så kollar jag i Ving katalogen. Thailand är verkligen ett stort vackert paradis!

image26image27
Här är några bilder från Thailand i vintras. Phuket Bangtao


image28image29image30image31image32image33

Här är bilder från ön Koh Yao Noi som tillhör Thailand som jag har spanat in och vill åka till.

Nej, nu ska jag försöka plugga spanska


                                                                            Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0