Helg



image9image10image11

Idag är det äntligen lördag igen. Jenny och Marie kommet hit idag ska ha mys kväll, kolla på film och äta godis. Så det ska bli trevligt! Pappa är på fiske resa med jobbet och kommer inte hem förs imorgon.


Igår när jag och Alexandra åkte hem så träffade jag Sara och Emmy på tåget. Det var trevligt att få prata med Sara lite. Sara är nog än av dom kompisarna som jag har haft roligast med. Jag kommer inte på än ända gång som vi har haft tråkigt.



Men nu måste jag städa. Så skriver mer sen!


Pussar och kramar /Louise


Kommentarer
Postat av: anna

Heej. Vilken fin blogg du har! puss

2007-09-23 @ 20:05:17
Postat av: Jenny

DU ÄR BÄSST !! :D
Vi hade rejält kul :)
usch, va mkt ni fick ur mig alltså :P
hihi ! :D ha de gött :) älskar dej <3

2007-09-24 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0