Magkatarr

Är så jävla trött på att må illa. I januari så har jag mått illa nästan varje dga i två år. Jga mår så illa ibland så att jag håller på att spy men jag spyr aldrig så jag drabbas av panik istället och vet inte vad jag ska göra. Men jag har ju mina två bästisar sea banden som man sätter på handlederna eftersom tabletterna som jag fick inte hjälpte. Och så har jag ju mina två underbar kompisar Jenny och Marie så klart, som alltid försöker lugna ner mig när jag drabbas av panik. Så tack så mycket!

  image7                                  image8


Om någon har något som hjälper för detta skriv gärna till mig då!


Pussar och kramar / Louise

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker synd om mig själv!

2007-11-26 @ 13:54:49
URL: http://finalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0