Måndag

Gud vad man är trött på morgonen, man orkar verkligen inte gå upp! Men man kämpar på och det går ju rätt bra. Men man fick ju ingen frukost i morse fick inte i mig ost mackan och när jag kom hem till Jenny så hamnade den på golvet. Så då kunde man inte äta den längre. Men så tur var hade jag ett äpple i väskan som vanligt.

En ny tjej började i klasen idag hon heter Alexandra hon verkar vara jätte snäll men man vet ju aldrig. Men det är alltid trevligt men nyt folk!Imorgon har vi föreläsning i skolan verkar inte vara så där jätte kul men man vet ju aldrig men sist höll man på att somna när man satt där på en stol i matsalen.


När jag gick in på pressbyrån i dag så stod it Marcus/Markus där blev lite paff, så jag var tvungen att ringa till Jenny haha.

Sitter nu och lyssnar på musik som alltid. Musiken gör nästan alltid så att man blir glad jag vet inte varför? Men musik är underbart. Skulle jag åka till en öde ö och fick ta med mig två saker då skulle jag ta med mig min mp4 och Jenny tror jag.

Men nu ska jag äta Så skriver mer sen kanske.


Pussar och kramar / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0