Skola idag igen.

Då var helgen slut igen då. Skola idag igen. Har rast just nu, börjar om 10 min. Idag så har vi gått i skolan i 4 veckor men det känns som om vi började föra veckan. Tänk vad tiden går fort när man var liten så tyckte man att den gick sakta, men nu går tiden så jävla fort. För 10 år sen gick jag i 1:an det känns som om det var bara något år sen. Och det är inte så långt kvar till jul lov heller eller visst det är ju några veckor kvar men tiden bara rinner i väg. Skönt det, då hinner man inte tröttna på skolan lika fort.  


Sitter och lyssnar på Heaven med Bryan Adams. Första gången när jag hörde den låten om gjord när en liten flicka sitter och pratar om sin döda pappa så började jag stor gråta. Tårarna bara rann ner för mina kinder när vi satt i en ap bur i skolan.


Det är svårt att komma på vad man ska skriva jag vill skriva så mycket men tanken på att alla kan läsa det, så är det ingen bra ide!  


Men börjar snars så skriver mera sen!

                                                                               Pussar och kramar / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0