Veckan går fort.

Idag hade vi studie dag i skolan så vi gick bara halva dagen. Skönt! Så jag, Marie, Jenny och Alexandra åkte till Täby och åt tacos., det var trevligt. Sen så åkte jag, Jenny och Marie och hälsade på i Hammarbacken. Det var roligt och få träffa sina gamla lärare. Om det är någon lärare som jag saknar så är det verkligen Sofia och Rickard och Beppe kanske. Men Ingrid hon var bra på att lära ut.  Men efter det gick jag och klippte håret det blev rätt kort men jag är ändå nöjd.

Nu sitter jag hemma hos Jenny. Vi sitter framför en varsin data så sociala är vi idag! Imorgon är det torsdag gud vad veckan går snabbt. Det är så skönt också för vi har inga läxor. Vi går i en läxfri skola, riktigt skönt. På lördag ska jag sitta barnvakt till två små super söta små barn Malva och Nils. Så det ska bli kul!

Tänk i går så var det sex år sen det krasade plan i world trade center. Och det var fyra år sen Anna Lind dog. Det känns inte alls som att det var länge sen. Tänk att tiden går så fort. Det är nästan lite läskigt.

image4      image5




Men nu kommer mamma och hämtar mig så skriver mer sen.

Pussar och kramar / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0