Ballerinaskor

Hej!


Vist är det härligt väder ute?! Försäg så är det kallt men solen lyser!


Har faktiskt haft ballerinaskor på mig idag men jag frös om fötterna och så har jag byt ut min vinterjacka till min Henri Lloyd jacka.


image265


Dag slutade vi halv tolv vi fick ledigt efter som vi stod i butiken så Alexandra och Sofia har varit här dom tåg precis tåget hem. Så vi har ätit, pratat, kollat på film och druckit te. Jag har blivit beroende a te och mjölk. Haha!


Imorgon är det fredag skönt! Det betyder att vi har roliga lektioner alltså floristteknik hela dagen och sen på kvällen ska jag på barn kalas hos min kompis lillasyster.


Men nu måste jag dra. Skriver mer i kväll tror jag.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0