Bio och lypsyl

Hello!
 

Måste berätta en skojig ska som hände igår! Carro åkte till Täby för att köpa läppglans men hon tänkte att hon kunde prova något annat den här gången så istället köpte hon det nya lypsylet som är på burk. Hon betalade och så utan problem gick ut ur butiken ställde sig vid papperskorgen och skulle ta ut det för förpackningen men det var trögt att få ut det och hon kämpade och kämpade plötsligt så far det ut rakt ner i soptunnan. Haha!! Det var kul, men synd för Carro. Så det var bara att gå in till butiken igen och köpa ett nytt för 30 kr. Men Carro vågade inte öppna den sen så jag fick göra det åt henne. Det var dagens höjdpunkt!


Var på bio igår föresten med mammas jobb och såg 21. Annika och Mikaela var med också! Den ar faktiskt bra. Men otur var hamnar jag framför världens längsta kille kändes det som och jag är nästan världens kortaste så fick luta mig mot Mikaela hela filmen ut. Huvet var precis där texten var jag såg verkligen ingenting! Haha!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: carro

Ja..det va otur..men kul =)

2008-04-17 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0