Carro är rolig!

Nu ska jag berätta en rätt rolig sak! image279


Föra veckan på onsdagen när jag var i Täby med Carro och Malin så skulle vi gå till designtorget för Malin skulle köpa något. När vi var på väg dit så gick det en som jobbade där framför oss och Carro började berätta om att hon och hennes kompisar brukar springa in där och ställa alla ägg klockor på 10 minuter och sen springer dom där ifrån. Oj då säger Carro kollar rakt fram och ser att det gick en framför oss som jobbade där. Bi börjar fnittra och hon fnittrar också. Jag tror nog att Carro tycket det var lite pinsamt när vi gick i dit sen! Haha!      

       


Kommentarer
Postat av: carro

pinsamt?!...jaa det kan man säga..jag ska aldrig mer gå in dit..=P

2008-04-07 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0