Drömmer

Hejsan!

Tisdag idag igen veckan går fort och snart är det fredag! Haha! Sitter och dagdrömmer.

Har haft gympa vi spelade basket. Var i samma lag som Helene, Elin och Malin och vårt lag var klart bäst!(I min dröm.) nu sitter jag och Malin här och väntar på att vi sak få gå och äta om en timme. Efter det hr jag spanska kan bli rätt kul om Therese är här! Gäller att vara positiv.


Vad ska jag skriva. Har slut på funderingar igen! Någon som har något bra ämne som jag kan skriva om?

Nu ska Malin visa en låt för mig så skriver mer om ett tag kanske. Haha.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

HIhi jag är här babe ;)

2008-04-15 @ 14:33:49
URL: http://thsseriksson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0