Härliga lärare!

Hejsan!


Idag har jag varit ledig riktigt skönt! Fast jag var på samtal i skolan idag men det gick bra. Sen åkte jag och åt lunch med pappa och några arbetspollare till honom alltså min farbror, pappas kusin och pappas kusins man haha! Efter det åkte jag till Marie för vi tänkte göra et besök i vår föra skola. Först när vi kom dit pratade vi med kuratorn gud man blir verkligen glad när man ser henne hela hon sken upp som en sol när vi såg henne. Sen gick vi in i personalrummet där kände vi oss inte så varmt välkomna precis! Iskalla lärare! Så vi gick till Ingrid istället och hon blev jätte glad! Och den träffade vi på Edmundo och han blev otroligt glad. Pratade lite med Peter också, tack! Haha! Sen äntligen kom Ricard vi satt och prata jätte länge med honom det var faktiskt skönt. Han är alltid så snäll! Vi pratade med Beppe också det var fan roligt!

image283


Men sen var vi tvungna och gå för Marie skulle åka och bowla med sin klass. Så jag drog till Täby där jag möte Anna så vi gick runt där ett bra tag! När jag kom hem hade Marcus massa kompisar här men dom skulle iväg på fotbolls träning så jag blev kvar med hanns kompis Erica här hemma så jag målade fransk manikyr på henne och sen satt vi oss framför tv n och kollade på Andra Avenyn och åt Ben and Jerry´s glass.


Men nu måste jag dra! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

SVAR: mm :(
(H)

2008-04-08 @ 21:19:03
URL: http://t3ssaaan.blogg.se
Postat av: marie

myyss :D

2008-04-09 @ 08:24:27
Postat av: Louise

Ja! :D

2008-04-09 @ 08:29:23
URL: http://finalouise.blogg.se
Postat av: anna

Det var kul men jag var trött i benen :P
puss och kram på dig :)

2008-04-09 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0