Hyllningstal


Min kära kompis Erica skrev ett hyllningstal till mig för något år sen så lägger ut det här idag.

  

Du är den jag alltid kommer att minnas. Du är den vackraste jag vet. Du är den jag kommer att minnas i all evighet.


Louise du är en underbar vän. Du är en vän man kan lita på i vått och torrt. Skratt å sång det är nog det du är som bäst på. Snäll är något självklart för mig , för det har du alltid varit. Du har båda fötterna på jorden därför är du min här på jorden och därför har just du fastnat i mitt hjärta. Vissa glider ifrån varandra, men inte du och jag eftersom vår Vänskap är skapad och kommer därför vara för evigt. Glöm inte att jag "hjärtar" dig. Ditt hjärta är mitt och mitt hjärta är ditt. Du fick mig att verkligen inse vad äkta vänskap är!


Du och jag befann oss i två olika kroppar vars Magar var stora. Helt omedvetna var vi om vad som väntade oss. Jag var nyfiken och jag fick upptäcka världen före dig. Men efter hela 18 Dagar dök även du upp. Nu fick jag upptäcka något underbart det var nämligen vänskapen med dig, Jag fick En fantastisk vän och det var du.


Allt var vackert när vi var små, du och jag tillsammans i det blå.


Söta flickor som vi var, två stenbockar som du och jag. .


Somrarna med Bad och lek, dem kommer jag alltid att minas. Vi tillbringade sena nätter tillsammans som jag sent kommer att glömma och vackra dagar som jag absolut kommer att minas för evigt. De Vackra blommorna som du plockade de var lika söta som du , det minns jag nog allra mest, Blommorna var fina, de var precis som du. Utan dig var det tomt. Jag kände trygghet och lycka tillsammans med dig. Alla dessa timmar vi skrattat men även de timmar vi bråkat som värst, dem timmarna glömmer jag aldrig. Ditt ljuva skratt glömmer jag aldrig. Tack för att du var med och gjorde min tid som liten fylld med glädje. Utan dig så hade den inte varit som bäst.


Alla dessa mil som skiljer oss åt nu för tiden har ingen betydelse. Du sprider fortfarande lika mycket glädje kring dig. Du gör mig fortfarande lycklig när vi ses. Du ger mig fortfarande ny minnen som vi kommer att kunna prata om när du och jag blir gamla tillsammans. Trots att jag inte får dela dagen med dig på samma sätt längre så sprider du fortfarande glädje, det gör du för alltid, Louise.


Du fick mig att inse att det inte hjälper att vara sur för att få som man vill när man är liten. Som jag mins så var du glad redan då, Nu kan jag vara det tillsammans med dig.


Ett kärt barn har många namn och det har även du min vän.


Du är den jag kommer att minnas. Du är den vackraste jag vet. Du är den jag kommer att minnas i all evighet. Du och jag det är äkta vänskap och det är din förtjänst. Du är min finaste vän här på jorden, tack för att du är du!



Erica jag ÄLSKAR dig! Du är och har alltid vart min bästa kompis!


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Svar ; Tackar Tackar :)

2008-04-15 @ 11:08:44
URL: http://J3nsaan.blogg.se
Postat av: Tessan

Vad gulligt :)

2008-04-15 @ 21:09:16
URL: http://t3ssaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0