Mallorca i sommar

Hej!

Härligt med lördag igen. Har faktiskt inte en blekaste aning om vad som ska hända idag. Ska städa rummet är det ända som är planerat.


image303

  På tisdag har jag nationella prov i engelska och efter det spanska ska bli "jätte roligt". men nu är det inte många veckor kvar till sommarlov. Skönt det! I sommar ska jag åka till Alcudia som ligger i Mallorca i en vecka ska bli skönt att få komma bort från Sverige ett tag måste jag säga!


Men ska städa nu så att jag blir klar med det någon gång. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är jue värsta coolt att vi ska till samma ställe, men tråkigt att vi inte åker samtidigt :( Men du får ha de asa bra där jue :)
JUSTE!! Nationella :( jag kommer att få IG :( Jag kommer att sova typ 1 timme för att jag kommer att vara så nervös :(
Puss på dej:)

2008-04-26 @ 18:07:45
URL: http://t3ssaaan.blogg.se
Postat av: Tessan

SVAR: Ne ska inte glömma de :) ska tänka på de när jag gör provet :D
Puss :)

2008-04-26 @ 21:48:59
URL: http://t3ssaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0