Samtal

Har tränat.
Målat naglarna röda.
 Allt är fixat nu kan man gå och sova då!

image282


Imorgon är jag ledig, skönt! Men ska ha samtal med min underbara snälla mentor. Haha!


Ska lägga mig snart och kolla på RENT tror jag. Jag älskar den filmen. Kom på att våra kompisar har bokat flyg biljetter till Thailand. Avundsjuk! Jag vill också! Jag hoppas verkligen att vi åker i Februari. För om vi inte gör det kommer jag gråta stora krokodil tårar. Det är så hemskt föresten om Moa som var 11 år som dog nu i Koh Lanta av en brännmanet. Mamma och pappa ville åka dit men min lillebro är känslig mot maneterna för när vi var i Bangtao nu så var det trådar från dom överallt i havet och det gjorde skit ont när man fick en på sig. Men min lillebror fick stora röda märken så nu vet jag inte om mamma var så taggad på att åka till Koh Lanta. Men vi får se hur det blir!


Men nu ska jag olla på RENT! Sov gott! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

SVAR: Jo du. De finns så jävla mycket saker som jag blir galen på. :@

2008-04-08 @ 20:57:30
URL: http://t3ssaaan.blogg.se
Postat av: Tessan

Asså nu menade jag inte att jag blir galen på dig ;)

(H)

2008-04-08 @ 20:58:12
URL: http://t3ssaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0