Skönt med sol!

God kväll!


Idag hade jag nationella prov fick bra tror jag eller hoppas på det! Efter det så började vi med floristtekniken 2 timar tidigare då vi fick sluta 2 idag istället för halv 4. Det var verkligen jätte skönt! Det var lite smått tråkigt på floristtekniken idag eller det är kul men blommorna är jämt så fula när vi 1:or får använda dom så det är ingen kul! Och alla blommor som är fina har 2:or och 3:or gjort buketter eller dekorationer med. Aja, men nästa år är vi 2:or.


image300


Idag när jag kom hem tog jag med mig en kopp te, datorn med musik och et par tidningar ut och satt vit vägg
kanten i 2 timmar någonting tror jag riktigt skönt. Hoppas jag fick lite färg av den underbara solen som var idag! Sen när pappa kom hem hjälpte han och bar upp själva ställningen till studsmattan eller var det nu är och sen satt jag och min lillebror upp den. Skojigt, skojigt!


Nu ska jag gå och duscha tror jag. Ha en fortsatt bra kväll!

Pussar och kramar/ Louise

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Jaa, veckan har gått as snabbt :D XD

2008-04-18 @ 07:18:14
URL: http://t3ssaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0