Stan med tjejorna!

Hej!

Kom hem för ett tag sen har varit i stan med några tjejer i klassen och ätit lunch. Det var jätte mysigt! Sen gick vi runt och shoppade lite. När vi sedan skulle hoppa av tåget när vi var på väg hem så började Alexandra blöda näsblod. Usch, inte kul hade inget papper på mig men Alex hade ett skrivhäfte i väskan som jag snabbt drog ur papper från. Men som tur var så stod mamma och väntade på oss med bilen och där hade vi några näsdukar. Men alla kom hem till slut.

image288
Köpte en väska från Friis & Company och det var rea på den så blev jätte glad. För nu har jag massa pengar kvar. Massa och massa har jag inte men för mig är det de! Haha!



Igår var jag faktiskt med Annika i Täby vi gick runt och åt sen drog vi hem till henne och kollade på Waitress den var faktiskt bra och rätt söt. Dom sjöng en jätte söt låt i den som heter Baby don´t  cry ( the pie song) och så drack vi massa med te och åt godis!


Hoppas alla haft en bra dag!

                Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

SVAR: haha, visst är jag :) (A)
Puss

2008-04-12 @ 19:44:31
Postat av: Tessan

Friis & Company väskor är jätte snygga :) jag har en mormor som är tokig i de märket ;) haha :)
Puss :) (H)

2008-04-12 @ 19:45:19
URL: http://t3ssaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0