Vad har hänt?

Hej alla Glada!


 

Vad har hänt?
 Igår var det härligt och varmt ute och solen lyste.
Och idag är det regn ute.


Är i skolan och har rast. Vi har svenska nu på första lektionen och vi håller på att skriva noveller. Jag skriver om en familj som bli drabbad av tsunamin i Thailand. Efter svenskan har vi matte. Matte och jag... nej, det går inte riktigt bra. Våra lektioner känns så oseriösa eller det kan lika gärna vara jag som gör så dom blir så men det går inte bra i alla fall.
 

image263




Imorgon har vi ingen floristteknik så då slutar vi vid lunch. Vi jobbade i butiken innan påsklovet till 7 på kvällen så då har vi fått ledigt nu men jag kan tänka mig att vi har det bara för att Sara är i underbara Thailand.


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer måste plugga NO så det ska väl vara det då. Träna kanske? Får se men det skulle vara bra om jag gjorde det. Har inte tränat på en vecka.


Men nu ska jag vara lit social tror jag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0