Välkommen tillbaka magkatarren!!

Hej!


Äntligen funkar bloggen igen och livet är på topp. Haha

Vad har här dom senaste dagarna då? Jo, i lördags var jag hemma och tog det lugnt och på kvällen var jag och familjen på middag hos några kompisar. Vi var hos en av Sveriges smartaste barn. Någon som såg det tv
programmet? Noah heter han en rolig prick det! Haha.

image261


Noah i den röda tröjan!
 
Nej usch, skolan har ju börjat igen.

Och jag säger bara välkommen tillbaka min "efter längtade" magkatarr jag har saknat dig då!

Idag ska jag på kalas hos min 3 åriga kusin.


Nu börjar min spanska så jag måste dra.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Elsa

Va kul att ni kände han :D

2008-04-01 @ 17:27:19
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0