vi var och köpte.. inga kommentarer!

Skrev inget igår hade fullt upp!


Efter skolan drog jag, Alex och Malin hem till Carro men innan det var vi och handlade på ICA där vi köpte inga kommentarer! Haha! Sen när vi kom hem till Carro åt vi makaroner och sen så inga kommentarer! Efter det hämtade mamma mig då vi skulle åka och kolla på min lillebrors fotbolls match i snön. Erica var med också och det var grymt kallt tårna dog där et tag! Men måste säga att vi var en väldigt bra hejarklack i alla fall jag! Och Erica lärde mig lite nya hejar ramsor också. Sen efter det när klockan var nio tror jag skulle vi åka och handla för vi hade ingen mat men affären var inte öppen så vi fick åka ända ner till Ica i Vallentuna. Fan vad segt det var! Var inte hemma förs tio åt och sen hoppade alla bums i säng!


image287



Idag har vi gjort brudbuketter på floristtekniken det var faktiskt jätte kul men dom är inte klara en. Och imorgon skulle vi visst göra blomsterdekorationer till ett bröllop som skulle äga rum på lördag tror jag så det ska bli jätte kul!


Idag har jag varit med Alexandra och sen har jag inte gjort så mycket mer.


Ska dra mig i säng om ett tag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0