Då börjar skolan igen..

Skolan börjar imorgon igen.
Blandade känslor. Kul att träffa alla igen men jobbigt när man känner den ständiga pressen att man måste bli klar i tid komma i tid vara glad. Som när man gör uppgifter så ska dom alltid vara inne i tid men sen kan lärarna ha en månad på sig att rätta. Vi måste komma i tid och kommer vi 10 minuter försent så får vi 30 minuters frånvaro men kommer lärarn försent då kan man bara skratta bort det lite lätt.


Och så ska vi få en ny mentor, helst av allt vill jag att Håkan sak vara tillbaka men det blir kul att få en ny i och för sig.

Men nu ska jag dra ut här ifrån. Tänkte skriva om min resa lite sen när jag får tid också.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: amanda

Det ska bli kul att skolan börjar i morn då träffar man sina kompisar.

amanda

2008-08-24 @ 21:52:54
URL: http://mosteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0