Jag är ett rottroll

Nu har skolan börjat igen.

Det känns faktiskt kul och vi Rottroll fick Sara som mentor vilket känns bra!


Dom hade byggt om skolan rätt mycket och den hade blivit större, det är kul men det var mysigt när den var liten förut.

Det stod att vi skulle ha hel dag idag men vi gick i en timme och då drog jag, Terror, Marie och Emelie in till stan och åt lunch och gick runt i några timmar sedan drog jag, Marie, Terror till Täby och när vi var där kom Anna också. I Täby gick vi runt ännu mer så nu har jag ont i benen, haha.


Hoppas ni alla har haft en lika härlig dag som jag?!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det var härligt att träffa er! ;)

<333

2008-08-26 @ 18:48:59
URL: http://stannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0