Mallorca resan

Tänkte skriva lite om min Mallorca resa nu när jag ändå sitter och tar det lugnt.


Först vill jag bara säga att jag tycker att det är häftigt att man kan ta sig till andra länder så snabbt. Som nu när vi flög till Mallorca var vi på Arlanda morgonen och vid lunch tiden var vi i Mallorca tycker det är riktigt häftigt!




Vi bode på Sea Club som ligger i Alcudia. Jätte mysigt hotell verkligen. Först när vi kom det så tyckte jag inte om det alls därför att när vi var i Thailand så bodde vi på Sunwing Resort Bangtao och vi var dom första som satt sin fot där så det var verkligen jätte mysigt och fint. Men Sea Club växte i ögonen för varje dag vi var där, så jag trivdes riktigt bra. Vi badade och solade vid havet varje dag och på eftermiddagarna var vi vid poolen. En dag var det lite mulet så då hyrde vi bil och åkte upp till Far de Formentor det var super häftigt där man åkte upp i bergen och utsikten var helt otroligt vacker.


Nackdelen i Mallorca är att det är dyrt. En middag för mig, mamma, pappa och min lillebror gick på 500-700 och köpte man en vanlig GB glass gick det på 30 kr st. så för oss fyra blir det 120 kr för fyra GB glasar.


Men vattnet är kristallklart blått och det var underbart skönt.


Det var lite om min resa. Pussar och kramar/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0