Solen lysser idag.

Hej mina kära läsare!


Jag är ledsen att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har inte vart hemma. I torsdags var jag på sining bee det var faktiskt kul men i slutet hade jag ont i ryggen, benen och rumpan man satt inte så skönt. Men som sagt det var skojigt.


Igår var jag hemma hos Terror jag sov över där hon och jag ska sjunga på hennes mammas bröllop nu på fredag så det behövdes öva lite sång men jag tror inte det blev så mycket övning. Men hon har tre jätte söta katt ungar hemma!


Om ett tag ska vi ha besök här hemma vi är ett par stycken som ska tillverka smycken ikväll det ska bli kul. Så i veckan har vi vart och köpt en massa pärlor. Pappa är på fiske resa i Norge.


Skolan har börjat igen och det är faktiskt kul! Och allt känns bra. Vi har fått ny mentor som jag skrev tidigare i veckan som heter Sara och jag tror att hon kommer passa bra som det. Eller jag tror inte jag vet, haha. Men det känns jätte konstigt att min gamla mentor Håkan har slutat det känns som att han borde komma ut från sitt arbetstum och säga hej när man är i skolan.


Nu ska jag dra från datorn. Ska skriva lite om min resa i Mallorca när jag har tid sen också.
 Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0