Året som varit...

I januari fyllde jag hela 17 år, wow.  Jag hade magkatarr och åt inte under en veckas tid. Jag gled ifrån en kompis men kom närmare flera kompisar. Jag praoade även för första gången i en blomsterbutik  under mitt första år på gymnasiet.


I februari fortsatte alla jobbiga bekymmer, men jag har lärt mig mycket av dom.


I mars så började jag och Marie simma väldigt mycket för att prata ut om allt som hänt för att rensa tankarna. Vissa människor störde jag mig på som f*n , och jag fick anonyma elaka kommentarer  här på bloggen. Men jag tror jag nog vet vem det var som skrev dom.  Jag och Anna blev kära i en viss Björn Gustafsson.  Jag började även träffa kompisen jag gled isär med igen. Och min magkatarr försvann i några veckor.


I april hände det inte så mycket mer än att jag fortfarande hade anonyma kommentarer på bloggen.


I maj var det dubbelmord i Vallentuna, och jag ville verkligen ta studenten. Jag var ute och gick väldigt mycket med Emelie och Marie och ibland följde även Jenny med ut. Jag fick även tillbaka min magkatarr väldigt ofta och det snurrade i huvet.  Min snälla mentor Håkan berättade att han skulle sluta.


I Juni fick vi sommarlov, Håkan lämnade våran klass. Jag levde livet och sommarjobbade.


I Juli sommarjobbade jag. Var på sommarkryset med Anna och hennes härliga kusiner, gjorde även ett besök på Allsång på skansen tillsammans med Anna och hennes kompis Sara. Vi va ute på landet och när vi åkte hem hängde underbara Josefine med oss. Och lilla jag tog mig även en bloggpaus.


I Augusti var jag på EBF summer party och sedan bar det av till Mallorca i en vecka med familjen. Skolan började igen. Och nu var man inne på andra året i gymnasiet och vi fick en ny mentor och der var våran snälla florist lärare Sara.


I september började jag jobba på Sibylla och sjöng på min kompis mammas bröllop.
 

I oktober gick en underbar person bort som har namnet Hasse. Jag började även få en massa ångest innan jag skulle åka och jobba. Marie fyllde 17 år det firades genom att jag tog med mig henne på IDOL.


I november blev jag uttagen som lucia kandidat. Jag var och fotade mig och pratade i radio. Hade även prao. Jag började även att tycka om skolan väldigt mycket.


I december gick jag en massa lucia tåg, jag fick ett minne för livet och träffade underbara människor. Vi i klassen kom på att våran kära mentor Sara ska ha barn och jag skämde även ut mig för hela skolan innan jag gick på lov.


Så här har året som varit sett ut för mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Louise är bäst! <3 :D

2008-12-22 @ 16:42:55
URL: http://stannar.blogg.se/
Postat av: H *

- åh ellerhur jag vill också ha snö som varar länge /;

2008-12-22 @ 18:27:39
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0