Jullov!

Hej!


Jul avslutning idag, Både skönt men tråkigt, tro det eller ej men jag gillar skolan (Marie vet att du tycker att jag är galen.)


Jag har skämt ut mig för hela skolan idag och dansat, haha! Men det bjuder jag på.


Vi i klassen har ju haft lite funderingar om en lärare och läraren var min mentor Sara som vi kom på för två veckor sen att hon var gravid. Men hon har ju inte sagt något så idag samlade jag snabbt på mig lite mod och frågade henne. Hon blev glad att jag frågade, så nu fick vi reda på det innan vi drog på jullov och om jag inte skulle ha frågat så skulle hon inte ha berättat något och då skulle jag ha blivit galen! Gulligt att hon ska har barn! Men tråkigt att vi får bytta mentor igen och att en lärare som man tycker om försvinner från skolan.




Efter skolan drog några från klassen och åt lunch i Täby. Och efter det drog jag hem till Marie där jag skrev på ett kontrakt att jag måste söka till idol 2009, haha. Men Marie måste göra det också!

Nu måste jag städa för imorgon fyller mamma år och innan det blir kalas här hemma ska jag iväg och jobba.


Tack till Tove som kom och hämtade mig, Marie och Jenny imorse!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Marie

Heheh xD ja men förhoppningsvis har de glömt vår lilla dans show tills skolan börjar igen..

hihi

2008-12-20 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0