Krans på huvudet.

Kevin vann idol. Grattis!


Det känns som att jag fortfarande har på mig en krans på huvudet från lucian idag. Det har vart en rolig med jätte jobbig dag. Efter att vi sjungit i kyrkan idag kom en man fram till mig och sa:


Han: DU sjunger väldigt fint!

Jag: Tack så jätte mycket!

Han: Eller alla sjunger fint men du har en silver stämma.

Jag: Haha, tack så jätte mycket!


Hmm... vi i klassen har några roliga men ändå onda aningar om en viss lärare. Ska inte skriva ut om det här så ingen råkar läsa, då vi inte är helt säkra med våra tankar. Men jag hoppas lite att vi har fel men jag tror nog att vi har rätt... och i sådan fall är det också kul!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0