Tala ut!

Hallå!


Idag var det en kort och härlig dag i skolan. Vi hade mentors tid? Vi fikade med våran snälla mentor Sara i alla fall. Och sen slutade vi! Har blivit förskylld igen, antar att jag har fått det från någon i lucia tåget kanske, haha.


Jag skrev i ett tidigare inlägg så här:

Hmm... vi i klassen har några roliga men ändå onda aningar om en viss lärare. Ska inte skriva ut om det här så ingen råkar läsa, då vi inte är helt säkra med våra tankar. Men jag hoppas lite att vi har fel men jag tror nog att vi har rätt... och i sådan fall är det också kul!


Jag kan säga att våra aningar som vi har stämmer. Jag är 99,9 % säker så om inte läraren börjar tala ut så blir jag snart galen! Haha..


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2008-12-17 @ 22:06:14
Postat av: Marie

Det kommer nog snaart ska du se, säkert på fredag eller nått :P

2008-12-17 @ 22:07:31
Postat av: Louise

Vem är anonym? :)

2008-12-18 @ 19:38:57
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Sofia

vi hade rätt! :D

2008-12-22 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0