Andra Avenyn

Dagen idag har varit jobbig. Är förkyld och hade så jävla ont i huvet så att det höll på att sprängas. Men efter en timma var sjuk syster äntligen klar på sitt mötte så jag fick då en Alvedon och ett glas saft jag som inte ens gillar saft men jag sa att det gick bra ed vatten men hon tyckte att jag behövde socker i mig så det var bara att dricka.


Efter skolan åkte jag till Täby och fikade med Therese mysigt. Sen gick vi runt och kollade i affärer lite och sen gick Therese och köpte Guitar Hero. Vill också ha!!


Ja, jag måste bara säga att jag blir galen på grannarnas barn som springer och bus ringer på dörren hela tiden. Till slut sa jag åt dom! Fan jag orkar inte.


Om en timme ska jag kolla på Andra Avenyn jag älskar det programmet det är riktigt bra! Är jag ensam om det? Inom min kompis krets är jag det i allfall. Jenny hatar när jag prata om Andra Avenyn med henne "jag vill inte höra Louise" "Jag lyssnar inte" "Du får prata med någon annan" haha. Alexandra bryr sig inte ens "jaha va kul...."Haha behöver en Andra Avenyn kompis.


                        image111

Nu ska jag, jag vet inte hittar alltid på något!

Jag säger som i Andra Avenyn: GLÖM DINA BEKYMMER I MORON KOMMER NYA

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag glömde att kolla på Andra Avenyn..:P haha

2008-02-21 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0