God morgon på er!

God morgon !


Igår var jag och kollade på Sound of Music den var jätte bra! Pernilla var super duktig och det var jätte gulliga barn med i den! Den minsta flickan var verkligen så söt! Musikalen var verkligen värld att se! När jag kom ut från teatern hade jag massa sång texter i huvet så som:

image118
Do- då är då och inte nu                                   
Re- Redan har det alltså hänt 

Mi- kan va en flickas namn
Fa- farligt är ett ljus man tänt
So- Så ett frö i trädgårdsland


Do Re Mi Fa So La


Adjö förväll nu börjar vi kalaset.... Du är sexton fyller snart sjutton......


Jag hade alltså små korta snuttar utav sång texterna i huvet resten av kvällen. Men jag vet inte om dom är rätt.


Efter vi hade sett klart den gick vi hem till min morbror som bor mitt i mott så vi gick dit allihopa det vill säga Jag , min lillebror, mamma, min kusin och mormor. Min pappa var redan hemma hos dom.  Där åt vi pizza inte jag då eftersom jag inte kan äta det så de fick bli en sallad. Sen spelade jag guitar hero.
  image120  image121



När jag kom hem kollade jag på en film som mamma har köpt den var jätte bra. Det handlade om folk som miste dom som stod en nära så som vänner och sina nära och kära.


Så ta hand om dom ni har man vet aldrig om dom försvinner nästa dag! Ge era nära och kära några extra kramar varje dag och var snälla.
 

En bra text:

Du får göra som du vill men aldrig förråda den som lever in på din själ.
Du går göra vad du vill men aldrig förråda den som bryr sig.



 

Nu ska jag gå och äta frukost ska snart åka och klippa och slinga håret. Skriver mer i kväll tror jag!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0